Jiha jag vann!

Har vunnit biljetter till den stora scrap- och stämpelmässan i helgen!! Jiha! Ska bli sååå kul att gå på den – få träffa alla människor, och klämma och känna på alla saker. Gissar att det kommer slinka med både det ena och andra hem – på listan står:
de distressrefiller som jag inte har (typ två eller tre stycken)
en svart stämpeldyna (min är slut…)
PAPPER – både cardstock och mönstrat (är mycket roligar att handla när man ser dem i verkligehen)
En och annan dekoration 😉 primablommor, mm:s nya brads och olika alfabeten (chipboard och gnuggisar)
Sen ska jag äntligen få hem min QKrevolution! Har förbeställt den sedan länge från Scrapperiet.
Sen har jag även förbeställt stämpelalfabetet Calamity Jane från Scrapaddicted
(Så efter den här helgen är det garanterat köpstopp för mig! för allting 😉 inte bara scrapsaker)

Igår kom Hängarstämplarna hit – så nu ska jag sätta mig och montera dem! De är underbart söta som vanligt! Men nu har jag varit med ända sen starten, och hur söta de än är så blir det liiite rundgång på motiven, så det här var faktiskt mitt sista paket för nu. Kommer säkert ångra mig när jag ser alla fina nya stämplar sen, men så får det bli. Jag är ju eg främst scrappare, även om ett och annat kort slinker igenom 😉

Hasta la vista!

2 reaktioner på ”Jiha jag vann!

  1. Hej på dig! Kikar in här ibland… 🙂 Grattis till biljetten, jag är mäkta avis på er som ska på mässan, men jag ska få ha roligt i Stockholm. Dessutom är min scrapbudget ytterst minimal för tillfället, så det kanske bara är tur att jag inte kan gå! Hoppas ni får det kul!
    kram Sara

  2. Grattis till vinsten! Jag vet inte riktigt när vi kommer till mässan, går nog dit efter lunch och stannar lite längre istället, så det funkar nog inte så bra att jag köper den andra av dig. För om du gått in får du väl inte gå ut igen? Nåja, vi ses kanske på mässan!

Kommentera

