Rapport från sjukstugan…

Jajamensan, här är rena sjukstugan! Jag började i onsdags, mats i fredags, Arvid i lördags och Axel i natt… Jag känner mig hyfsat återställd igen, men de andra är rätt ynkliga fortfarande. Feber, ledvärk, huvudvärk och hosta är symtomen… Hoppas att det går över snart för jag börjar bli rejält rastlös nu! Vi trodde nästan att Axel skulle klara sig – så sent som igår kväll var han pigg som en speleman med sina vanliga upptåg, men när han vaknade i morse var även han febrig…

Postitivt som hänt är att jag tog en snabbsväng in till Scandinavium idag för att hämta ut biljetterna till Mamma Mia i juni! Längtar jättemycket tills dess! Dels ska bli väldigt trevligt att gå på musikal, dels ska det bli väldigt trevligt att träffa vännerna från Mjölby som ska med! (Mamma och pappa – ni har inte glömt att ni ska vara barnvakt 16 juni?! :-))

Nu ska jag gå och pyssla lite sen blir det nog ”Pirates of the Caribean” (Ja, jag vet jag är nog den sista människan på jorden som inte set den än…).

Kram!
/Bea

En reaktion på ”Rapport från sjukstugan…

  1. Krya på er!!Jag är också en av de sista på jordklotet som inte heller sett Pirates of the carribean.Men jag jobbar på att göra det en dag… 🙂

    Kram

Kommentera

