Nu verkar det ju funka 😉 Så nu kommer två till. Men ni får ursäkta blänk och annat spännande som inte hör dit 😉 Har fotat layouterna… Ska installera PS på nya datorn som kommer snart och då kan jag börja scanna och stitcha igen ;-). Även dessa gjorda på träffen i Linköping. Tycker mycket om dessa foton och tror jag är rätt nöjd med layouterna också… Har för första gången testat QK revolution och använt mig av det nya alfabetet Journaling – Tack Martina för lånet!

Det här fotot togs på Axel o Mats i somras i Danmark. Älskar det fotot och har haft en tanke med det ända sen jag tog det, men kan inte komma på hur jag ska formulera mig (därav ingen journaling i rutan ;-)) Men det brukar falla på plats efter ett tag om man bara låter den ligga. Som synes på dessa är min nya passion knappar!!
Posted by Picasa
En reaktion på ”

  1. Vad kul att se vad du gjorde på träffen!!A penny for your thoughts är så go!

    Själv laddar jag inför fredagen nu,jag och F ska få en hel helg själva i Göteborg och då måste man ju stanna till i Borås och Magnolia :-)Får väl se om jag hittar nåt i Göteborg,en affär vi ska till där är Laban och Labolina iallafall
    Kram

Kommentera

