Varför gör de detta mot mig…

Hmm räckte med att kolla av mailen idag så var det kört 😉 Det är en stor mässa i USA som väl startde i helgen tror jag (CHA) *drömmer om att få fåka dit* och alla företag brukar lansera en massa nyheter tills dess – och så även i år… Quickutz har släppt två nya alfabet till revan och en massa läckra dies och framförallt – en digital skärmaskin *dregel* Och jag som lovat M att ligga lågt med inköpen pga scrapeventet… Hmm

Dessutom så har Elsie Flannigan släppt en helt egen helt ny kollektion som bara är sååååå underbar! Habegär…

Men, men jag har faktiskt inte bara shoppat på sistone – jag har faktiskt skapat en del också! Tyvärr – trots allt shoppande *hmm* så saknas det prylar hela tiden, mest cardstock i lämpliga färger, så jag har börjat på ett antal LO:s men inte färdigställt en enda… Men hoppas att de ska bli färdiga till helgen – hoppas att affärerna på träffen har rätt färger med sig.

Nu är det massor med skoj på g!

I förra veckan var det några snickare här för att titta på utbyggnad av takkupan – så nu har vi iaf börjat kika runt! Ska bli såå skönt när det är färdigt. Mats har nästan lovat att det blir ”mitt rum” – bara för att han vill ha tv:rummet för sig själv och göra om till spelhåla *hehe* .

Sen har vi äntligen börjat planera för sommarens semester – vi ska åka och hälsa på Min kompis T och hennes familj som bor i Fleetwood utanför Philadelphia! *Tjoho* Gissa om jag kommer åka dit med en tom resväska för att kunna fylla den med scrapsaker!

Och nu är det mindre än en vecka kvar till scrapträffen! *Jiha* (Snart kommer jag inte på mer utrop *hehe*) Har längtat sååå länge! Ska bli superduperkul!

Kram
/Bea

En reaktion på ”Varför gör de detta mot mig…

  1. Hej! Tack för de supergo’a raderna i min blogg, jag passar på att kika tillbaka!! Mmmm, visst är det mkt habegär när man ser allt som komma ska efter de stora scrapmässorna… Kram, Helene

Kommentera

