EFIT 23/1

Nä jag ger upp! Blogger och jag är inte vänner idag heller! Så, jag tog en del foton den 23:e (blev inte så många för jag var lite ynklig…) men det funkar inte att ladda upp dem 😦

Naja, vi har iaf beställt bredband nu! Nu ska vi bara vänta på att det kommer en tekniker hit och plockar bort linjeväljaren, vilket kan ta upp till 90 dagar *pust* men, det är iaf på g.

Den här veckan har inte varit för rolig tyvärr… Började med att Arvid var sjuk i måndags med feber och förkylning, i tisdags och onsdags var det min tur. Idag är alla friska om än lite snoriga. Vi hade tänkt ge oss av till öppna förskolan, men tyvärr startade inte Mats bil i morse, så han fick ta min till jobbet istället = ingen öppen förskola 😦 Axel, och jag med för den delen, skulle verkligen behöva rastas lite… Men vi får nöja oss med att gå ut i det vackra vädret när Arvid sover middag (jag har babylarm…)

Roligare saker är att Arvid har börjat ta sina första steg! Ett till två steg mellan saker, men utan att hålla sig i! Och han står upp alldeles själv (och är medveten om det). Grabben är bara knappt nio och en halv månad, och jag tycker väl eg att det är liiite tidigt, men det är ju bara att hänga på. Man kan riktigt se hur han står och kikar på Axel och koncentrerar sig för att ta ett steg. Sen ramlar han ju en hel del (mest på rumpan som tur är) men man lär sig av sina misstag.

Nä nu ska jag ner i källaren och hänga lite tvätt 😉 Sen blir det utelek!

Kram!

Kommentera

