Gott Nytt Pysselår!

Hemma igen efter julfirande i sköna Östergyllen och nyårsfirande i Sälen!

Är superladdad inför det nya pysselåret! Längtar sååå tills scrapträffen i Linköping den 3-4 fabruari (hoppas januari går snabbt…). Fick en ny kamera i julklapp (Nikon D80) så just nu är fokus på att lära sig den. Har även hittat till en fotoklubb här på Hönö som startar på måndag – hoppas att jag kan gå dit – beror på om Mats kommer hem i tid… Har hittat ett superforum för fotointresserade – fotosidan. Har precis hittat dit men den verkar helt suverän!

Förra året bjöd på mycket shopping och lite pysslande – i år tänkte jag att det skulle bli tvärtom (har vi hört den förut *visslar*) Jag bara längtar efter att få öppna designing with 2007 (har inte hunnit öppna den än…) och få haka på lite utmaningar på Scrappiz. Ska även sätta mig och fundera ut lite mål för kommande året. Just nu är det massor jag vill göra, så jag måste sätta mig ner och sortera lite bland tankarna… En del av de projekt jag vill göra är:
*Lära mig kameran och fota mera
* Scrappa MERA – har inga specifika album eller så jag vill färdigställa – jag tror helt enkelt att det handlar om att verkligen ”bara” skapa. Snart får vi tillgång till lägenheten i källaren också (siste januari) och fram tills takkupan är klar så kommer jag nog försöka ha mitt pysselrum därnere. Det är bra för då kan jag låta det ligga framme – vilket är ett hinder idag – Mats och jag delar skrivbord och det funkar inte riktigt för jag drar mig för att plocka fram mina saker eftersom jag vet att jag måste plocka undan innan läggdags…

Återkommer med specificerade mål!
Hasta la vista!

En reaktion på ”Gott Nytt Pysselår!

Kommentera

