Nya dies!!

Idag kom alla mina nya QK-dies som jag beställde från SRW när de hade sin BOGO-rea (buy one get one) vid thanksgiving. Inte heller denna gång passerade paktet tullen obemärkt 😉 Misstänker nästan att de har extrakoll runt jul.

Hde nästan glömt bort hur många dies jag beställt, men det var totalt 8 enkeldies och 14 dubbeldies. Bland annat var det: diamond, spelkorten, vattenmelon, mistelblad, nyckelpiga, trollslända, stor fjäril, små fjärilar, chili, chokladmuggen, bi, sköldpadda, skylt, f1-bil, rosknopp. Ja fler kommer jag inte på just nu. Beställde även en ny rosa zipbinder – men jag glömde köpa fickor *pust* alltid är det nåt – så nu kan jag inte få in dem på plats iaf… Har så många dies nu att jag snart måste börja ordna dem i kategorier… Vilka kategorier kan man tänka sig? djur, mat, barn, ”figurer”, blommor o blad.

På förmiddagen idag roade jag mig med att samla alla fototips av olika slag från LM:s forum i ett worddokument. Tänkte göra samma sak från Scrappiz. Sen tänkte jag samla diverse tips, idéer och utmaningar i worddokument också. Man hittar ju aldrig det man letar efter på forumet 😉 Även om alla är väldigt hjälpsamma och trevliga, så har jag insett att det kan vara bra att ha vissa saker till hands även off line.

Fick idag reda på att Scrappisträffen i Helsingborg troligtvis är helgen innan mässan i Göteborg
Det blir ju alldeles lysande! Två scraphelger på raken – undrar om man blir ivägsläppt på båda *hehe* Sen är det ju stor scrapträff i Linköping första helgen i februari som jag givetvis ska på! Ska bli så trevligt att träffa alla östgötascrappare igen!

Natti!

Kommentera

