Nya alfabeten!

Nu har de äntligen kommit mina efterlängtade afabeten. Diesel överst och Marisa nederst. De hade tagit en sväng förbi tullen 😉 Märkligt att det går snabbare för paketet att ta sig från USA till Sverige än vad det tar för tullen…

Idag hittade jag, med hjälp av en mycket god vän E, äntligen journalingstämplar som jag letat lääänge efter. Jag har inte vetat vilken tillverkare det var, och sen tog det ett tag att hitta nån svensk butik som hade de inne för tillfället – verkar rysligt populära 😉
Autumn leaves ”journaling stamps”

Men nu ska jag sätta mig och fortsätta organisera i kaoset… Känns som att det är den stora biten här just nu. Inte bara för att vi flyttat utan mest för att jag har ingen som helst överblick över vad jag har för saker – en del saker har en förmåga att hamna i glömska…

Hasta la vista!

Kommentera

