Quickutz decemberdies

Visst är de för underbara! Och med en son som bara älskar dinosaurier så var det svårt att hålla sig borta från några av dessa dies… Även fast jag kanske borde… Det blev dinosaurierna, stjärnorna, ufot, raketen och rymdgubbarna. Passar utmärkt på pojkLO:s och kort till pojkar etc. Kan även se några födelsedagsinbjudningar framför mig.

Igår var vi förbi Biltema en sväng och då blev det några sortimentslådor som jag ska ha småsaker i. Måste sätta mig ikväll och sortera lite. Just nu är det så rörigt på vårt nya ”kontor” att jag inte vet vad jag har och ännu mindre var det är :-S. Men det passar rätt bra ikväll för Mats är med jobbet på Göteborgs marsipanfabrik eller nåt sånt så jag kan styra och ställa helt själv 😉

/Mrs H

Kommentera

