shopaholic?!

hmm börjar misstänka det… 😉 Bara shoppar och shoppar men det händer inget på den kreativa sidan just nu. Kan bero på att jag inte riktigt fått någon ordning på det nya Arbetsrummet. Är lite litet och trångt, men vi har ju vilda utbyggnadsplaner så förhoppningsvis ska vi ha klart det nya större arbetsrummet – med underbar havsutsikt 😀 – till sommaren. Tills dess får vi försöka klämma ihop oss så gott det går. Känner bara just nu att jag inte har någon koll på vad jag har och inte – får försöka komma på något smartare sätt att förvara sakerna på så att jag ser dem hela tiden.

Fick ett paket från Minneskatten som hade Black Friday rea den 24:e häromdagen med två foamalfabet som jag suktat efter länge

”marmalade”

och

”Tattletale”

(ja jag är nog foamberoende – är inte många alfabet jag saknar nu…)

Igår kom även ett paket från Scrapperiet som precis fått in MM:s Shimmering set. Glitter i underbara färger!! Även ”pojkfärger” faktiskt. Även om jag personligen älskar rosa så är det ju inte så ofta man får till rosa glittriga detaljer på en pojkLO… (Och av någon anledning så är de flesta Layouterna om pojkar…) Men bara längtar efter att få testa dem! Hann inte riktigt med det igår. Det kom även ett paket från USA som jag måste hämta på Statoil, men hann inte med det heller… Misstänker att det var månadspaketet från Lifetime


Det kan också vara ett paket från SRW
De hade också ”efter Thanksgiving rea”. Beställde ett Diesel Classic alfabet och fick ett Marisa Classic på köpet – Tyckte det var en helt ok deal. Kunde inte hålla mig borta från att beställa lite dies också – de hade ”köp en få en på köpet”-kampanj. Så det blev några stycken… Men de är inte skickade än. Nej nu får jag verkligen inte handla mer!! Är ju julklappsdags den här månaden … Och jag vill ju spara pengar till en Nikon D80 också! Så om ni ser mig i närheten av några scrapsaker – säg åt mig att gå hem! Ska försöka att inte handla nåt mer innan den stora scrapträffen i Linköping första helgen i Februari. Sen ska ja spara mig till den stora mässan i Göteborg månadsskiftet mars/april. (Tror ni att jag kommer klara mig… )
Nej nu ska jag passa på att surfa in lite på scrappiz när jag för en gångs skull har tillgång till bredband 😉

Hasta La Vista!

Kommentera

