Hallå världen, här är jag igen!

Jupp – nu har vi fått till någon slags uppkoppling iaf för att lindra den värsta internetabstinensen 😉

Vi har nu flyttat in på Hönö och blivit mycket varmt välkomnade av grannar etc! Flyttfirman ”Flyttjänst i Linköping” skötte sig exemplariskt – men jag lovar – de hade inte fått in en endaste liten kartong till – lastbilen var knökafull! Allt har kommit fram som det ska – tom de gamla äggkartongerna jag förvarat under diskbänken för återvinning som jag glömde tömma innan 😀

Tyvärr har väl inte starten här nere varit riktigt som vi önskat 😉 Båda barnen är tvärförkylda med skrällande hosta, feber och snuva och vädret lämnar väl övrigt att önska, men vi får roa oss inomhus i några dagar och sen ge oss ut och utforska våra nya omgivningar! Det är ändå rätt mysigt att sitta inne framför en varm brasa och höra vinden utanför – Och Karin du hade rätt – havet är vackert tom när det stormar!

Naja, en fullständig uppdatering med bilder kommer i nästa vecka! Då beger sig Mats till Cannes med jobbet och vi styr kosan upp mot Vikingstad ett tag – där har de bredband 😉 Flyttkort kommer om ett tag, ni vet ju hur snabba vi är med sånt *visslar förstrött* Men om ni vill ringa (gärna 😉 för som sagt jag sitter inne med två gnälliga sjuklingar ;-)) så finns numret på eniro.se (det står på mats hultman, hönö)

Kram på er!

En reaktion på ”Hallå världen, här är jag igen!

Kommentera

