Sista fotot för dagen!

20:40

Mats och Arvid installerar den nya tv:n.

Det har varit jättekul att hålla på med det här idag – även om min omgivning ibland suckat när timern på mobilen ringt när det varit dags för nästa foto. Men de börjar bli vana vid det här laget. Jag har alltid kameran med numera och fotar allt å inget. Men det är också en av fördelarna med digitalkameran tycker jag. Man märker faktiskt också att man utvecklas en del genom att bara fota, fota och åter fota… Nu gäller det bara att utvecklas ännu mera och att lära sig att i viss mån redigera bilderna i något bildredigeringsprogram. Drömmen just nu är att få gå en kurs i fotografering och bildhantering. Men det lär väl finnas ökade möjligeter till det i Göteborg antar jag.

Nu ska jag kolla in alla utmaningar på cybercropen på scrappiz – får se om det är något som tilltalar mig. Sen blir det snart sängen *gääsp*

Posted by Picasa

Kommentera

