EFIT

Idag är det en EFIT-dag! Det innebär att jag ska ta ett foto i timmen under hela den här dagen.(www.fototimmen.org) Det är första gången jag är med men det var riktigt skoj! SKall absolut fortsätta med det – blir lite som en fotodagbok ur en helt vanlig dag och inte bara kort när det är något speciellt.

Jag började fota 08:40 och slutade 20:40. Har försökt hålla mig till samma minut varje timme, men det är inte alltid så lätt.

08:40
Axel leker med sina favorittraktorer och Arvid tittar förtjust på. Han försöker titta, känna och smaka lite också men då är storebror framme illa kvickt ;-)

09:40

Första kaffet för dagen. Passar på att ”gå” den dagliga bloggrundan, kolla mailen och vänta in tävlingarna på cybercropen på Scrappiz.

10:40

Arvid sover så Axel och jag passar på att välta lite traktorer i bilarspelet.

11:40

Axel vill hjälpa till och laga mat – detta är resultatet *hmm*. Hade tänkt baka kaka till flyttgänget i Vikingstad, men tji fick jag. Tog lååång tid att städa upp alla ägg – om någon har någon universallösning på hur man lättast städar upp äggröra så emottages den tacksamt 😉 Posted by Picasa

Kommentera

