Nu är visningarna över *pust*

Så nu kan vi gå tillbaka till vårt vanliga liv igen 😉 Det har varit väääldigt mycket städ och röjande de senaste veckorna. Nu återstår ”bara” ev budgivning på huset. Är sååå nervös. Tänk om ingen vill ha vårat hus *gaah* Då står vi här med två hus *hmm* Kanske ska behålla detta som sommarstuga 😉 Skämt åsido… Totalt var det 19 familjer som var intresserade, tre tackade nej redan efter första visningen och 13 familjer dök upp på andravisningen, så någon borde väl vara intresserad *håll tummarna*

Annars är jag rätt trött just nu. Dels anspänningen inför visningarna – det är inte alltid man är uppe efter tolv en lördagkväll och städar 😉 dels har det inte blivit mycket sovande i natt. Arvid har blivit jätteförkyld under natten och vaknade runt tre och var görsnorig – efter lite näsdroppar och amning så somnade han om efter en och en halv timme, men sen bestämde sig Axel för att kliva upp halv sex idag *gäsp*. Hoppas han kan tänka sig en liten lur efter lunch, för då tänker jag hänga på 😉

Ikväll är det bokcirkel hos L, ”Siddhartha” av Herman Hesse står på tur, men jag har som vanligt inte kommit nån vart… Börjar bli pinsamt nu, men jag stupar i säng så fort jag nuddar kudden numera… Det kanske är det jag ska göra om Axel sover middag…

Kommentera

