Nu ni…

Idag har jag fått en laddning framkallade kort från http://www.framkalla.com som jag verkligen kan rekommendera! De är supersnabba och framkallningarna blir jättefina. Den här gången beställde jag med matt yta och det lär jag göra fler gånger. Blir så mycket snyggare. Den enda besvikelsen var bara att de foton som jag trodde att jag gjort svartvita i PS var väldigt gröna i tonen/mycket grönstick. Misstänker att det inte har så mycket med framkallningen att göra utan snarare med mina fotoredigeringskunskaper *hmm* Ytterligare nåt att lägga till ”att-göra-listan” eller snarare ”att-vilja göra-listan”.

Men nu sitter jag då här, barnen sover, Mats är på Kick off med jobbet, jag har en ny hög foton så nu skall jag scrappa!! I morgon är det städtajm igen – i övermorgon är det visning på huset. Börjar faktiskt bli liiite nervös. Inte för att vi inte ska få huset sålt – utan snarare hur många/få som kommer att vara seriöst intresserade. Ju fler intresserade desto mer scrapsaker åt mig!!!

Nej, nu ska jag inte spilla min tid framför datorn. Om jag inte är tillbaka på några dar så är jag helt enkelt för nervös för att skriva nåt *gaah* Håll tummarna för oss!

See ya!

Kommentera

