"Mamma, jag är jättetösti"

Återigen en underbar sommardag. Måste erkänna att jag tvivlade på att vi skulle få några sådana dagar mer i år. Det kändes som att sommarens oväder samlats till en och samma vecka.Naja, vi åkte till Linköping med moster och kusinerna. Mc D till lunch och sedan Valla. Det var en höjdare idag – nästan inte en kotte där så barnen kunde leka och stoje precis hur mycket de ville. De var lite förbryllade över att brandbilen inte var kvar dock.Efter Valla bar det av till IKEA-huset för diverse shopping. Present till ett kalas Axel ska på i helgen, en barnstol till Arvid och sedan storhandling på ICA-maxi med mormor. Och ja, Axel lyckades väl tjata till sig både det ena och det andra av både mamma och mormor 😉 Ja måste erkänna att jag är lite svag för leksaker – eller är det kanske shoppingen i sig som lockar? Tål att fundera på.Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att Arvid följer de senaste nätternas mönster… Somnar sju, äter tio, vaknar till nån gång på natten men somnar om direkt med nappen, äter vid fem och sen somnar om tills resten av familjen vaknar. Häärligt – hoppas vaken nätterna är över *håller tummarna*God Natt! Posted by Picasa

Kommentera

