Är lite avis…

… på alla som har, eller tar sig, tid att sätta sig ner med scrappingen. Jag tycker aldrig jag har tid med något *puh* Kan bero på att jag är hemma med två småbarn och med en man som är resande i arbetet. Visst det blir bättre ju större Arvid blir kan jag tänka – men det är ju NU jag vill scrappa!. Mats tycker att jag måste släppa lite på prestigen och det kanske stämmer?! För att råda bot på det ska jag från och med nu inrätta en mammakväll i veckan! Mats har ju sin garagekväll, så då kan jag ha en mammakväll! Japp så får det bli! Från och med nu är onsdagar mina kvällar! Då ska jag bara göra saker för mig själv!

Har dock fått lite mammatid nu på eftermiddagen – tro det eller ej, men båda barnen somnade samtidigt! Så jag har bokat dop för Arvid och börjat skissa lite på en inbjudan. Det lutar mest åt en Hänglarstämpel och papper från Cosmo Cricket – älskar deras papper.

Har även börjat samla på alla Axelska uttryck för att göra en LO med ”Axelska”. Blir en hel del..

Beställde månadspaketet från Lifetime den förste augusti och trodde att de skulle dra pengarna typ nu så jag skulle få paket i början på september – men än har inga pengar dragits så jag får nog vänta en månad till *jobbigt* Vill ju ha det nu!! Brukar vara så fina – har sett bilder på dem på Karins blogg. http://www.scrappa.nu (Note to myself – måste lära mig hur man länkar i texten…)

Ett annat projekt är att jag vill lära mig lite html-kodning. Verkar rätt kul faktiskt. Får se när man kan ha tid med det bara. Nä vad jag klagar idag… Får ta nya tag i morgon istället!

Kram!

Kommentera

