I morgon…

…kan jag äntligen andas ut för ett litet tag ialla fall och ägna mig åt lite scrapping! De sista veckorna har varit myyyyycket städande och röjande – först för att mäklarna skulle komma och kika på huset och nu för att mäklaren kommer och fotar huset i morgon fm. Men sen är det knappt två veckor tills första visningen, så visst krävs ett visst mått av städunderhåll under den tiden, men det är inte så hysterisktr som just nu.

Det kliar sååå i fingrarna – jag vill bara scrappa. så är det iofs alltid när man inte har tid… Har lite tänkta projekt framöver:

* redigera och framkalla bilder – Note to myself – köp PS elements 4
* babyalbum till båda barnen! Innan man glömmer precis allting alt Mats lyckas kasta alla mina almanackor – IGEN!
* ta bilder på huset!

På onsdag kommer vännen P hit och scrappar på kvällen! Ska bli såå kul!

Nu måste jag tillbaka till städningen, om jag ska komma i säng överhuvud taget idag/natt 😉

Kommentera

