Regn!!!

Man ska inte klaga på vädret (säger vem egentligen ;-)) men idag var det bara för klibbigt! Man behövde inte röra sig en millimeter innan man var precis genomsvett. *pust* Så när regnet kom – vilket det gjorde med besked – var det helt underbart. Efteråt var det fräscht i luften och inte alls lika varmt.

På förmiddagen tog barnen jag och moster en sväng till den nyöppnade klädbutiken – och ja, jag blev aningens fattigare… Men jag har insett att det är inte många klädesplagg som passar efter två graviditeter… och de som passar är hopplöst ute…

På eftermiddagen kom min andra syster och hennes barn och min mamma hit för att hålla mig sällskap. Det var ett kärt återseende – de har varit borta i sommarstugan ett längre tag. Mycket bad i poolen blev det. Axel som vanligt mer vild än tam…

Nej, nu är det läggdags! Tiden har en tendens att bara flyga iväg när man sitter framför datorn… Posted by Picasa

Kommentera

