Dagen D!!

Så var vi då framme vid dagen D! Den där dagen man väntat på sen i augusti när vi först fick reda på att Axel skulle bli storebror. Men det har varit kolugnt hela dagen, Inte en tillstymmelse till värk här inte 😉 Och det trots att jag blev runtsläpad på Stockholms bilsalong i går (riktigt så illa var det faktiskt inte!) och på ICA Maxi idag…:D Men det ju åtminstone inget aprilskämt iaf… Även om Mats gjorde sitt bästa för att lura moster när hon ringde.

Axel var i Kuddby igår när vi var och tittade på bilar – var nog bäst så både för honom och oss. Tvivlar på att han hade uppskattat 3 mässhallar med bilar… Idag har vi varit i Linköping och bunkrat – det slog mig i helgen att jag faktiskt har slutat jobba för 18 månader framöver nu… och Axel har slutat på dagis (ack så vemodigt jag tyckte det var! och blödig som jag är fick Mats ta hand om avsked etc…) så nu ska det ju serveras både lunch och middag – alltså var det dags att bunkra lite… På vägen hem stannade vi till i Vikingstad och kollade på hockeyn (som tyvärr inte slutade så bra som vi hoppades) Väl hemma har det inte hänt så mycket idag – testat alla mina nya stämplar. Fick både nya hänglar stämlar i veckan och skoppade pink cat stämplar hos Skapa Hobby när vi var i Stockholm. Jättefina!!

Nu ska jag krypa i säng och vänta på att det ska komma igång snart 😉

Kommentera

