Magstatus ;-)

Jaha, så här ser jag ut nu för tiden. Tur att det bara är cirkus en månad kvar för nu börjar det bli riktigt tungt och otympligt… Ska till MVC i morgon och kolla så att allt är ok. Det är så härligt att höra hjärtljuden varje gång – det blir så verkligt då. Och snart är den lill* här och då blir det verkligen verkligt 😉 *Längtar*

Är genomförkyld idag – det är mindre härligt. Har avverkat ett gäng näsdukar – och det verkar som de kommer bli fler. Jobbade igen lite minusflex idag (av någon konstig anledning så har det blivit vääldigt mycket minus sen jag började jobba igen – är otroligt dålig på att passa framförallt morgontiderna *gäsp*) Mamma hämtade Axel på dagis och lagade pannkakor tills jag kom hem! Skönt att slippa stöka med det – dessutom fick jag ju lite sällskap ett tag. Mats är i Stockholm idag så annars hade jag fått vara själv 😦

Fick faktiskt i mig lite kaffe ikväll så nu är det stört omöjligt att gå och lägga sig 😉 Ska fixa det sista på min almanacka och sen hänga tvätten, sen kanske det kan vara lagom att gå och lägga sig. Hmm, får inte glömma att ta upp semlorna tills i morgon! Posted by Picasa

Kommentera

