Äntligen helg!

Ännu en jobbvecka till ända! Jag har skrivit det förut, men det är verkligen inte klokt vad tiden går. Har fullt upp på jobbet med så dagarna bara rusar iväg. Har fem veckor kvar på jobbet innan jag ska vara föräldraledig (eller tre eller sju ;-)) så jag börjar känna lite panik över allt som ska vara avslutat tills dess.

Mats och Axel stod för maten idag – grillad kyckling och potatissallad: Å hur kunde de veta att jag var såå sugen på grillad kyckling?! Sen har jag spenderat kvällen framför datorn (för ovanlighetens skull ;-)) och skurit till nya bitar till en bazzillswap jag är med i. Har redan skickat iväg ett brev, men det verkar ha kommit på villovägar – lade det på posten på jobbet förra torsdagen – och det har ännu inte kommit fram. Supertrist!! Har faktiskt aldrig råkat ut för det tidigare, men någon gång ska väl vara den första 😦

I morgon ska vi åka en sväng till Linköping. Det var verkligen jättelänge sen så det ska bli riktigt kul. Får se hur länge jag och magen orkar med…

Kommentera

