Hua vilken helg…

Fredagen var en mycket bra dag! Hade ett kort jobbärende i Linköping som tog hela förmiddagen och sen tillbaka med tåget igen. Åkte hem och hämtade Axel på dagis vid halv fem och sen hem. till min stora lycka hade jag två paket som väntade på mig hemma!! En bok ”Love your handwriting” som jag beställt från USA och som tagit vääldigt lång tid på sig att komma hit – närmare sju veckor… Hade nästan börjat ge upp hoppet om den boken. Sen var det ett stort paket från Panduro också med en massa stämplar och annat skojigt. Nu ska här pysslas! Till middag blev det flygande Jacob och sedan givetvis OS-invigningen. Hann väl se Israels intågande – sen sjönk mina ögon ihop… Och det blev sängläge istället. Vet inte när jag satte mig ne farmför tv:n på kvällen senast – och nu vet jag varför 😉

Lördagen började bra men vändes snart till illamående yrsel och sängliggande. Vet inte vad som hände, men jag fick inte i mig en enda bit mat och sov mer eller mindre konstant tills söndagsmorgonen. Axel och Mats åkte till min morfar som precis fyllt 80 år – jag blev kvar hemma

Söndag Har Mår mycket bättre idag – känner inte av något illamående – däremot sviterna av att vara höggravid och varit sängliggande i 11/2 dygn… aj, aj ont i hela kroppen!! Mats är i garaget och meckar Seat och Axel ligger för närvarande och sover – själv borde jag pallra mig iväg till duschen – men först en lite kik på Scrappiz kanske 😉

Kommentera

